Шановні друзі!
Останнім часом почастішали випадки не доставки листів електронної розсилки Інституту адресатам. Найчастіша причина: помилка 550 – адресат на знайдений. Як правило це стається після зміни роботи, коли попередній роботодавець видаляє Вашу поштову адресу, яку Ви надали при реєстрації в Інституті, з свого серверу, проте в нашій базі адреса залишається старою і ми втрачаємо зв’язок з вами! Також інколи виникає помилка 554 – Relay access denied. Це означає, що на вашому поштовому сервері заборонено отримувати листи, надіслані не з одноіменного серверу відправника (тобто сервер відправника не називається, наприклад, mail.iia.org.ua, у нашому випадку). Оскільки ми використовуємо сторонній сервіс для надсилання повідомлень (технічно, листи надходять з домену …ukraine.com.ua), Ви ніколи не зможете отримати їх на робочу пошту, якщо ваш адміністратор налаштував сервер саме так. Тому ми просимо використовувати саме персональні поштові адреси (типу gmail.com, outlook.com та інші) для підписки на наші новини.
У зв’язку з цим, просимо всіх зацікавлених у отриманні наших інформаційних листів самостійно додати свою чинну персональну електронну адресу до загального списку розсилки за посиланням http://list.iia.org.ua/. У випадку, якщо Ваша адреса вже є у базі, помилки не буде – система оновить дані, проте все одно надішле листа з підтвердженням реєстрації.
Увага, членам Інституту, які не отримують розсилку, необхідно написати листа на адресу webmaster@iia.org.ua з указанням своїх реєстраційних даних (ПІБ, ID) та адресу чинної персональної електронної пошти – вона вручну буде внесена до відповідної бази.
Ми не передаємо Ваші адреси іншім організаціям, та не надсилаємо спам – всі листи пов’язані з діяльністю Інституту та анонсами подій.